ANU produkter

måndag 15 augusti 2011

Så roligt

När jag var i Mumbai förra veckan så var vi ut en sväng på havet. Vi åkte till elefant ön som ligger en bit utanför Mumbai. När vi skulle åka tillbaka mot Mumbai efter några timmar på ön så brister det totalt för oss trötta tjejer.




Precis när vi ska lägga ut från hamnen kommer det en annan båt från stan som ska lägga till,  när min kompis får syn på båten utbrister hon:  MEN TITTA DÄR HAR VI JU TANT GRÖN, TANT BRUN OCH TANT GREDELIN!!!!HAHAHA!
Jag vände mig om och får syn på de här glada och fina killarna.

 Ni kanske inte förstår det roliga men för oss brast det totalt. Båda två upp med kamerorna. vi var inte diskreta precis men killarna verkade inte bry sig om det med tanke på att de alla tittar in i kameran.  Men de var helt klart snygga i sina turbaner och de gjorde oss glada.
Lite senare fick vi även syn på dem alla tre inklämda i den minsta taxin i stan det var en ganska rolig syn också.
Tänk vad lite färgglada saker kan göra ens dag. Mer sånt skulle jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar