ANU produkter

tisdag 31 maj 2011

Nu tar jag beställningar!

Nu har försäljningen av ANU väskor tagit ordntlig fart och vi har mycket väskor i lager. Därför kan jag nu ta upp beställningar på väskor som jag tar med till Sverige i Juni.


Färgerna som är angivna är på tygerna inte broderiet eller tetrapacken. På dator väskan har jag skrivit färg svart och grå då ser ni på bilden att den är grå och garnbroderiet är matchat med det gråa tyget.
Ta en titt och se om ni hittar någon favorit. 


One strapped handbag
Pris: 150kr 
Färger: Röd, blå, militärgrön


Two strapped handbag
Pris: 150kr 
Färger: Röd, Blå, Beige, Svart




Canvas bag
Pris: 150kr 
Färger:Grå, beige, grön


Clutch
Pris: 60kr 
Färg: Multi blandade färger, 



Diary
Pris: 60kr
Färg: Multi blandade färger



Slingbag stor
Pris: 150kr
Färger:



Sling bag Liten
Pris: 90kr
Färger: Svart, lila, röd



Messenger
Pris: 150kr
Färg: Svart, lila, 



W Tote
Pris: 150kr
Färger: Lila, röd, svart, militärgrön,beige


Computer bag men
Pris: 230kr
Färger Svart, grå


Tetrapack basket
Pris S: 80kr
      M: 90kr
      L: 100kr
Färger: Röd, Grön, Orange och Svart


Färgerna som är angivna är färgen på fodret. Färgen på förpackningarna varierar men förpackningarna finns i färgerna orange/rosa, gul, vit, svart,


Om ni hittar något som ni gillar eller tror att någon i er närhet skulle gilla maila mig på svenskbollywoodfru@gmail.com skriv vilken modell ni vill ha och vilken färg ni föredrar. Eftersom det är tillgången på garner och tetrapak som styr färgvalen är det svårt att säga exakt hur färgkombinationerna är.
Men de färger jag angett är färgen på tygerna. Garnfärgerna och färg på tetrapak är matchade med tygerna.
Så enligt önskemål försöker jag hitta de färgkombinationer som passar bäst in.

1 kommentar: