ANU produkter

måndag 10 januari 2011

Ny vecka nya utmaningar!

Jaha då var det åter igen måndag i Indien. Ibland kan det mötas med ett leende eller som idag med lite ångest. Förra veckan var ju en så kallad kortvecka eftersom vi kom hit på onsdagen och mycket var tvunget att ordnas med då, men den här veckan kommer att bli lååååång känns det som just nu.
Jörgen åker bort i morgon och bli borta till fredag, många av alla olika aktiviteter som man kan fördriva tiden med har inte riktigt kommit i gång och fler av mina kompisar här har sina familjer här eller har precis kommit tillbaka från semestrar. Det kanske är därför det känns så extra svårstartat idag. Känner mig lite disträ men det kommer säker att ordna upp sig. Jag har ju trots allt någon liten aktivitet per dag som jag kan syssla med. Så får det väl även bli någon tur till något shopping centra. Jag kommer garanterat att få tiden och gå och vad jag vet så brukar det alltid dyka upp något extra som jag hänger på.
På kvällarna får jag ägna mig åt min nya hobby, virka.



Nästa vecka kommer även mina studier att dra igång och det är jag lite nervös för, vet inte riktigt hur mycket tid det kommer ta.

Nu kanske jag även har tid att leta upp en skräddare så jag kan börja sy upp kläder. Det har jag hört är en hit här bara man har en bra modell (på plagg) som de kan följa. Det här med skräddare kanske jag skulle ha testat tidigare men jag är så dålig på att komma iväg till en affär för att bara köpa tyger därför har det dragit ut på tiden. Men nu ska det bli ändring på det.

Svar på kommentar, Buddhan som jag fick i julklapp av mina vänner är köpt på Indiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar