ANU produkter

onsdag 24 november 2010

Besök

Nu har de anlnänt och den första chocken över staden har lagt sig. Om den någonsin kommer lägga sig.
Igår mjukstartade vi lite med en promenad i Cubbon Park då fick jag syn på det här trädet. Är det möjligt tänkte jag, växer det varmkov i trädet? Mycket konstig frukt eller bär kalla det vad ni vill men i min fantasi var det varmkorv.


Idag blev det en ny chock då jag tog med dem till City Market där blommor, fruk, grönsaker och människor samsas på en stor men trång yta.
Idag var det en bra stämmning många glada och hjälpsamma människor. Självklart handlade jag lite grönsaker man kan inte gå på markand utan att handla. Det är trots allt väldigt roligt att gå där och titta och det är inte så många som står och ropar efter en, det är skönt.


2 kommentarer:

  1. E undrar: jofar var?

    SvaraRadera
  2. ÅÅåååå.... marknaden.... luktade det koriander nu med? /Caroline

    SvaraRadera