ANU produkter

måndag 19 april 2010

Shopping

Det är inte illa vad tiden flyger iväg när man börjar komma in i rutiner och vardagen. Nu känns det som vi har kommit in i livet här i Bangalore. Klart att det fortfarande är saker som inte är sig likt. Men jag har hittat en del saker att göra på dagarna och det känns riktigt bra.
Måndagar och onsdagar kommer jag att dansa bollywooddans, tisdagar och torsdagar är jag volontär i skolan och fredagar kommer det nog bli en del fixande inför helgen.
Förra veckan flög iväg eftersom jag hade allt det här. Jörgen kom hem på tisdagskvällen, onsdagskvällen var vi ute och åt med några kollegor till Jörgen.
I fredags spenderade jag nästan hela dagen till att handla olika ingredienser till att göra hemmagjord pizza. Det tog mycket tid att hitta allt men det var det värt. Blev mycket gott och uppskattat av middagsgästerna.
I helgen blev det en del shopping mest för Jörgen eftersom han har lite svårt att komma iväg i veckorna, får vi passa på, på helgen.
På söndagen var vi ute och vallade kollegorna som är fast här pga vulkanen. De ville se lite olika shopping ställen innan de åker tillbaka och det blev lite shopping för oss alla.




Brigade Road

1 kommentar:

  1. oo.. har du börjat på bollywooddans. Kul, var det som på möhippan? /Caroline

    SvaraRadera