ANU produkter

torsdag 22 april 2010

Första besöket bokat

Nu börjar planeringen och organisationen runt alla besök som vi hoppas på att få här i Indien. Den första resan är bokad och det är mina tre underbara vänner, från min uppväxt i Järna, med sina gubbar som bokat resa. De planerar att komma den 16 oktober och ska vara här i två veckor. Det blir alltså fullt hus här. Men jag ser fram mot det otroligt mycket. Jag har redan börjat planera lite på vad vi ska hitta på, hur vi ska få plats i lägenheten och lite andra praktiska saker.
Men det är ändå det som är roligast att få besök. Men det sätter lite press på oss som är här vi måste ut och reka lite så vi vet vad som finns att göra. Som det känns nu efter 1,5 månad så finns det fortfarande saker som förvånar när man åker bil. Så känner vi att vi inte har något att göra när ni kommer på besök kan vi bara ta en tur i bilen, för det är en upplevelse i sig.
Det blir mycket tid i bilen för mig och det är så man får uppleva Bangalore man slutar aldrig att förvånas över det man ser.
I tisdags när vi var ute och åkte fick jag syn på det här genom rutan.






Massor med bollar och två killar på en motorcykel. De körde som om det var helt naturligt i trafiken. Jag och Chauffören bara skrattade. Men jag blev faktiskt lite glad av alla färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar