ANU produkter

lördag 3 april 2010

Rolig Reklam

Just nu sitter vi och tittar på cricket som är en stor sport här i Indien. Det går inte att missa att det är. När vi bodde på hotellet brukade vi gå ner till hotellbaren och titta på matchena. Det var roligt för det fanns alltid någon som ville berätta något eller förklara reglerna (och det behövs) De var skoj eftersom det är svårt att förstå utan att se det samtidigt. En mycket konstig sport i mina ögon men jag får ge det en chans.
Under matchena är det jätte mycket reklam så fort det blir minsta avbrott är det reklam. Många är lika de i Sverige men en som jag har fastnat för är den som Vodafone gjort. De är sån typisk indiskhumor det är inte alltid jag gillar deras humor men den här reklamen har verkligen fastnat, ta en titt så förstår ni vad jag menar. Jag gillar musiken mest.
Vodafone reklam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar