ANU produkter

fredag 2 april 2010

GLAD PÅSK!!



Glad Påsk på er alla! Hoppas ni får en skön ledighet i vårsolen. För oss blir det inte så mycket firande. Bilden får tala lite för hur vi har det. En Melon som får vara en kyckling. Lite svårt att hitta någon mat och smågodis existerar inte. Men vi får försöka hitta på att göra något annat istället. Får se det kanske kan bli ett premiär dopp i poolen i helgen. Det känns inte riktigt som att det är påsk här. Dessutom är Jörgen bara ledig Lördag och Söndag och då misstänker jag att han vill vara hemma och ta det lugnt. Han åkte hemifrån kl 4 igår morse och kommer hem sent i kväll och på måndag kommer han åka tillbaka till Pune. Nu börjar hans tuffa jobb med att ta han om sina "små" skötebarn alltså lastbilarna. Och mitt liv som ensam hemmafru börjar. Men det har jag försökt råda bot på genom att skriva upp mig på massa roliga aktiviteter under nästa vecka genom OWC. Så det ska nog gå bra.

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk gumman. Hoppas det blev ett dopp i poolen. Vi har haft fantastiskt väder i påsk, firade med Tim och Christopher, supertrevligt men när jag vaknade imorse är det helt bitt ute. USCH jag vill ha vår. Vi hörs snart! stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej, vänligen översänd två stycken kycklingar av modell gul. Aldrig har vi sett maken till liknande indiska påskdekorationer. Mvh/Caroline o Andreas

    SvaraRadera