ANU produkter

måndag 1 mars 2010

Hektisk Fredag

I fredags var det en riktigt hektisk dag. Upp tidigt för att fortsätta packa och få undan hemma eftersom vår hyresgäst var tvungen att flytta in under fredagen samtidigt som jag skulle ge mig iväg till Mora på em. Jörgen och jag slet som djur under förmiddagen. Vi var tvungna att få ner att som ska med i väskor. Samtidigt som vi skulle packa allt som skulle upp på vinden för att hyresgästen ska få plats med sina saker. Det var vi mot klockan hela dagen. Jag skickade iväg Jörgen för att köpa fler resväskor med jag var kvar hemma och stökade runt. Kl 14 kom syster och bror och hämtade mig. Då hade vi lyckat tömma sovrummet på säng och alla saker. Vi hade även burit upp mycket andra saker på vinden. När jag kommit iväg hjälpte Jörgen till med flyttlasset. Körde soffor till Järna samt all vår packning. Så under fredagen blev vi "bostadslösa" kan man säga.
Jag sov i Mora under natten i en lånad husvagn och Jörgen sov hos några kompisar. Så värst glamoröst är inte mitt hemmafru liv än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar