ANU produkter

måndag 1 mars 2010

Förberedelser och Packning


Jaha, hur ska man då få med sig allt som man hade tänkt? Jag la fram alla kläder som jag ville ha med när vi tömde alla garderober. För att göra det lätt gjorde vi fyra högar. En ta med hög, en kasta hög, en insamlingshög och en spara hög. Ta med högen har fått krympas allt eftersom vi försökt få ner alla kläder. När jag packat ner de kläder jag tänkt ta med var väskan full och jag hade inte fått ner ett par skor ens. Så det vara bara att tänka om igen. Vad måste jag ha med och vad får stanna hemma? Som ni ser på bilden var det en hel del som inte gick ner i väskan.
Vi fick tänka om och köpa fler resväskor så vi fick helt enkelt sponsra min arbetsgivare genom att köpa tre resväskor med gott om packutrymme. På fredagen skickade jag därför Jörgen för att köpa dessa då jag kände viss stress över att inte hinna med allt på fredagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar