ANU produkter

måndag 1 mars 2010

Sista dagen på Jobbet

Sista dagen på jobbet var både tråkig och skön. Jobbet gjorde att man kunde tänka på lite annat under dagarna när man bara stressade runt hemma.
Jag kände pressen på att bjuda på något gott till kaffet som även kunde göra att kollegorna kommer i håg en ett tag. Därför letade jag fram ett muffinsrecept från Leila Bakar. Hon gör grymt goda saker med inspiration från Amerika. Det blev blåbärs muffins( för att tömma frysen något) och chokladmuffins med frosting på. Det blev stor succé.
Passande nog var vi och bowlade efter jobbet min sista dag och det var riktigt roligt kommer verkligen sakna mina underbara kollegor och vill passa på att önska dem lycka till i framtiden vad de än tar sig för. Fick även en passande present av dem en bok om Indien från Lonley planet. Riktigt bra läsning.
Tanken slog mig först när jag åkte på E4 söderut vid Lindvreten att det här är sista gången på ett år som jag kommer åka den vägen. Väldigt konstig känsla. Kommer nog inte förstå förrän man är i Indien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar