ANU produkter

onsdag 18 maj 2011

Döda myten!

Jag vill med dett döda myten om att hemmafruar endast shoppar kläder, skor och väskor till sig själv för att sedan stressa vidare till en lunch eller fika.
Idag har jag shoppat såna tråkiga saker som rengöringsmedel, tvättmedel, toapapper och andra sådana saker. Jag brukar bunkra upp ordentligt när jag väl åker för att handla dels för att det är så tråkigt och sen för att jag vanligtvis inte handlar mat där. Förut var det "min" mataffär innan jag upptäckteen annan som var mycket bättre. Men spar som jag var på idag är en bra bunkra affär mycket storpack, bra parkering och ordentliga kundvagnar som man snabbt kan fylla.

Det här hör nog inte hit, men efter att jag avklarat tråkshoppingen så åkte jag till en hantverksutställning där hantverkarna och olika organisationer ställer ut och säljer sina saker. Där blev det också lite handlat som tre tavlor, en vas och ljuslyktor.
Sen var det hem för att sticka ner näsan i studieböckerna för att försöka bli lite klokare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar