ANU produkter

fredag 25 februari 2011

Grovtbröd, träningskläder och ostbågar

Jaha då var man tillbaka igen för att vara i tre veckor. Flygeresan gick bra men det är ganska långt,lyckas man somna så går tiden väldigt fort, har de bra filmer kan man fördriva tiden med det också. Det här var min första långa resa på egen hand men som tur vara har jag åkt den här sträckan några gånger så det gick bra. En liten löparrunda i Paris så hann jag gott och väl med flyget till Stockholm.

Varför kan jag inte lära mig? När man kommer hit när det är kallt så är en första tanke att jag måste ta en bastu för att få upp värmen igen (mamma och pappa har en som tur är). Men det kan bara gå på ett sätt när man är jetlagad, vi gjorde samma tabbe innan jul när vi var här. Jag hann inte sitta länge förrän jag höll på att somna, igår försökte jag läsa en serietidning i bastun för att hålla mig vaken men när jag läst samma ruta fem gånger och inte visste vad jag läst, gav jag upp och gick ut. Var nog inne i ca 10 min. Men det var det värt jag blev åtminstone varmare men inte piggare. Jag kämpade och höll mig vaken till 22 men sen gick det inte längre.

Idag har jag mestadels studerat, men har även hunnit med en löparrunda. Vad härligt det vara att ta fram mina vinterträningskläder. Tyck att jag är knäpp men jag saknar mitt underställ, vindjackan och tightsen. Jag bara mös när jag hittade dem i en låda i källaren.


Den här bjuder jag på... efter en löprunda kan man se ut så här.


Mamma och jag var en sväng till affären och handlade lite mat, det som stod på min lista var en sak och det var ostbågar så i kväll blir det till att titta på tv och knapra ostbågar. Vi var även till en liten butik i Järna som heter Järna vedungsbageri och köpte lite gott bröd. det är man inte bortskämd med i Bangalore. Så nu kan man njuta av grovt gott bröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar