ANU produkter

fredag 30 april 2010

Vår lägenhet

Jag har fått många frågor om hur vi bor. Här får ni lite bilder på lägenheten. Tyvärr har vi inte så mycket piff på bilderna. Men det får komma lite efter hand. Samtidigt som det känns lite onödigt att göra för mycket. Onödigt att köpa massa småsaker som vi ändå måste kasta eller göra oss av med när vi åker hem. Det är det lite tråkiga när man inte ska bo så länge och inte fått hit sina saker.
Lägenheten är på 250m2 (tror vi)Alla sovrum har tillhörande toalett. Vi har fyra balkonger som vi tror är inräknade i ytan.


Hallen


Matrum (med balkong) sitter ihop med...


Vardags rummet (med stor balkong)


Master bedroom....(Med balkong)


Med tillhörande toalett (alltid badkar på "master toan")


Gästrum....(med balkong)


Med tillhörande toalett


Köket är...


Stort blir mycket spring mellan spisen och diskbänken. Inte sverige anpassat eftersom det ändå är maiden som ska springa där. (Det är den förklaringen jag fått när jag ifrågasatt planeringen av köket)Alltså har man inte tänkt till när man planerat köket. Men jag r glad att det är så fräscht.


Kontor där Jörgen och jag umgås mest, framför varsin dator.
Om ni tittar in i hörnet ser ni att även detta rum har en toalett med dusch. Balkongen är samma som i vardagsrummet.

Vi har även en liten gästtoalett och maidens toalett som är ett hål i golvet. Så det blir mycket extra utrymmen som vi inte är vana vid.

1 kommentar:

  1. Det ser ju riktigt fint ut! =) Ska bli väldigt kul att komma ner och se det på riktigt. Jag längtar! =)

    SvaraRadera